Tłumaczenie IFarmera

Masz problem? Opisz go dokładnie a my pomożemy go rozwiązać.

Tłumaczenie IFarmera

Postby user258 » 17 Jun 2015, 15:05

Po przejściu do IFarmera mam wszystko w języku angielskim mimo, że ustawiony jest język polski. W folderze Language w pliku en nie mogę znaleźć linii, która odpowiada za wyświetlanie tekstów w IFarmerze.
user258
 
Posts: 11
Joined: 12 Jun 2015, 13:25

Re: Tłumaczenie IFarmera

Postby Agraham » 18 Jun 2015, 8:20

Hexowi chyba nie chciało się tłumaczyć, mam zbyt mało klientów z polski.
Agraham
 
Posts: 3
Joined: 16 Dec 2014, 18:27

Re: Tłumaczenie IFarmera

Postby user258 » 19 Jun 2015, 9:39

Agraham wrote:Hexowi chyba nie chciało się tłumaczyć, mam zbyt mało klientów z polski.


Szkoda. Bo u mnie z angielskim słabo. Jednak może pomożecie.

Chciałbym użyć ifarmera w taki sposób że mam 2 grupy wiosek(2 szabony):
1) wioski z murem 0 i 1 - wysyłam tam 1 zwiadowcę i 3 LK
2) wioski z murem 2 - wysyłam 1 zwiadowcę i 5LK

IFarmer wysyła różną liczbę LK wyliczając z raportów. Da się to jakoś wyłączyć by zawsze farmił według moich szablonów?
Widziałem, że są filmiki na YT ale w angielskim. Jeśli zginie mi gdzieś np. 1 LK to taki atak jest dalej wysyłany za pomocą IFarmera czy tam już nie wysyła i trzeba ustawić nowy szablon? Jak to wygląda gdy ktoś przejmie wioskę opuszczoną, która jest w moich szablonach? Dalej tam farmi czy przerywa?

Jak używam Asystenta Farmera to da się jakoś te wioski dodać do IFarmera czy trzeba popracować z mapą i ręcznie dodać?

Z góry dzięki za odpowiedzi
user258
 
Posts: 11
Joined: 12 Jun 2015, 13:25

Re: Tłumaczenie IFarmera

Postby hex4bot » 21 Jun 2015, 17:46

wioski do IFarmera trzeba dodawać z mapy w bocie,

jak w ataku będa straty to bot wysyła pakiet niszczenia muru

jak będzie czerwony raport lub czerwono niebieski to bot wyłącza daną wioskę z farmienia

jak ustawisz 2lc w szablonie, to jak będzie wiecej surki w wiosce to bot wyśle 2,4,6,8 lc etc - w zależności ile tej surki tam jest

musisz ustawić zasięg dla poszczególnych szablonów

spróbuj użyć google translate do przetłumaczenia opisów w bocie - które sporo mówią - wtedy będziesz w stanie się domyślić jak IFarmer działa, inna rzecz - obserwuj, sprawdź jak robię to na filmiku
contact email: Image
hex4bot
Administrator
 
Posts: 742
Joined: 12 Dec 2011, 20:26

Re: Tłumaczenie IFarmera

Postby user258 » 22 Jun 2015, 8:56

hex4bot wrote:wioski do IFarmera trzeba dodawać z mapy w bocie,

jak w ataku będa straty to bot wysyła pakiet niszczenia muru

jak będzie czerwony raport lub czerwono niebieski to bot wyłącza daną wioskę z farmienia

jak ustawisz 2lc w szablonie, to jak będzie wiecej surki w wiosce to bot wyśle 2,4,6,8 lc etc - w zależności ile tej surki tam jest

musisz ustawić zasięg dla poszczególnych szablonów

spróbuj użyć google translate do przetłumaczenia opisów w bocie - które sporo mówią - wtedy będziesz w stanie się domyślić jak IFarmer działa, inna rzecz - obserwuj, sprawdź jak robię to na filmiku


Dzięki za odpowiedź.

Jeśli w wiosce nie posiadam taranów lub katapult to jak w takim wypadku zachowa się IFarmer?
Czyli nie ma możliwości ustawienia ifarmera by wysłał tylko i wyłącznie wojsko ustawione w szablonach? Czy by osiągnąć takie coś muszę użyć WWojsko?
user258
 
Posts: 11
Joined: 12 Jun 2015, 13:25


Return to Problemy

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron