Krótki opis kontrolek bota:
1 - wybór strony domowej plemion
2 - włącza/wyłącza dźwięk przeglądarki
3 - opcjonalne logowanie gdy wygaśnie sesja
4, 5 - login i hasło na konto plemiona(NIE MUSISZ PODAWAĆ BY UŻYWAĆ BOTA)
6, 7 - uruchomienie/zatrzymanie bota
9 - informacja kiedy zacznie się funkcja budowania która sprawdza czy jest możliwość wybudowania budynku a następnie buduje go
Górny pasek aplikacji, widoczny jest tam czas według którego koordynowane są wszystkie działania. NIE JEST TO CZAS SERWERA PLEMION TYLKO OBECNY CZAS KTÓRY MAMY W SYSTEMIE
8 - przycisk chowania kontrolek
10 - przycisk pokazujący pomocników, screen poniżej
1 - otwiera każdy link w nowej zakładce(przydatne przy wysyłaniu wielu ataków na różne wioski) - w drugim filmiku jest demonstracja
2 - pozostawia focus na głównym tabie w którym klikamy nowe linki
3 - przycisk który wpisze za nas wszystkie dane aby dodać zadanie rekrutacji wojska(musimy być w Ataku(5) jak pokazano powyżej) - również na filmiku pokazane
4 - zamyka taby
1 - aktywacja budowania
2 - odstęp czasowy w jakim będzie odpalana funkcja budowania
3 - wybór wioski
4 - kolejka budowania
5, 6 - przyciski zmieniające kolejność budynków w kolejce budowania
7 - usuwa budynek z kolejki
8 - lista budynków
9, 10 - zlecenie budowania/burzenia
11 - usuwanie miast z listy
12 - dodawanie miast do listy WAŻNE!!! Należy przejść do przeglądów w zakładce WWW aby były pokazane(wylistowane) wszystkie miasta a następnie nacisnąć "Dodaj Wszystkie", wtedy do listy zostaną załadowane miasta których na niej nie ma, a są widoczne w przeglądach. Czynność powtarzamy dla każdej strony z miastami(jeśli mamy ich bardzo dużo, bądź są one pogrupowane na off/deff etc.). Dodanie miast jest wymagane do prawidłowego działania bota.
13 - poziomy budynków w aktualnie wybranym mieście
14 - czas z jakiego są te statystyki(poziomy budynków)
15 - aktywuje wykonywanie zadań w mieście(tych zadań które są oznaczone jako "Zadania w mieście")
16 - interwał wykonywania zadań w mieście
17 - przycisk który wymusza aktualizację statystyk
18, 19 - przy odwiedzaniu miasta pobiera statystyki wojsk i budynków
20 - ustawia ile ma być wybitych monet w tym mieście
21 - mówi ile mamy spróbować wybić monet przy odwiedzeniu miasta (jeśli nie będzie surowców bot nie wybije monet - będzie próbował wybić aż do skutku przy kolejnej wizycie w mieście)
22 - przyciski ustawiają te same ustawienia dla wszystkich miast, ale wybierając miasto z listy(3), możemy dla niego ustawić konkretną wartość
1 - aktywacja funkcji wysyłania wojska
2 - pokazuje wszystkie zlecenia wysłania, ze wszystkich miast
3 - lista miast, i odpowiadające miastu zlecenia wysyłania wojska
6 - rodzaj wysyłania wojska(atak/pomoc)
7 - ilość, mówi nam ile razy wojsko ma zostać wysłane
4 i 5 - czas pierwszego wysłania wojska,
4 - zwykła data(można ustawić pierwsze wysyłanie np na konkretną datę w przyszłości)
5: format hh:mm:ss.mms
hh - godzina format(0-23)
mm - minuty(0-59)
ss - sekundy(0-59)
mms - milisekundy(0-999)
8 - okres czasu pomiędzy którym zadanie wysłania zostanie ponownie wykonane
hh:mm z tym że w hh możemy wpisać wartości 00-99 wtedy ponownie wysłanie nastąpi np po kilku dniach
9 - nazwa wioski, i X,Y wioski z której wysyłamy wojsko
10 - X,Y wioski docelowej, gdzie wojsko ma trafić
11 - opis, możemy wpisać tutaj cokolwiek chcemy(widoczny potem w logach bota)
12 - ilość poszczególnych jednostek
13 - przycisk dodawania zadania
14 - tutaj możemy kliknąć lewym przyciskiem myszki i zaznaczyć więcej niż jedno zadanie wysyłania wojska, przytrzymanie prawego przycisku klawiatury CTRL w tym przypadku jest bardzo przydatne
15 - statystyki wojsk w mieście
16 - funkcja filtrująca zadania na liście, wpisując w te pola X i Y celu gdzie wojsko ma być wysłane, nasza lista będzie wyświetlać np tylko ataki które mają cel X ustawiony na konkretną wartość X i/lub Y. Pomocne przy szukaniu konkretnego zadania farmienia aby zmienić ilość wojsk, gdy mamy np z 50 zadań dla danego miasta na liście.
1/2 - ustawiamy zaznaczone zadanie/a aktywne TAK/NIE
3 - usuwamy zaznaczone zadanie/a
4 - ustawiamy ten sam czas pierwszego wysłania zadania który jest w polu 5 i 6 dla zaznaczonego zadania/zadań(w przypadku gdy zaznaczymy więcej zadań)
Po podwójnym kliknięciu na zadanie(1) możemy edytować jego właściwości
Kolejka zadań mówi nam co kiedy będzie wykonane i w jakiej jest kolejności. Jeśli status zadania jest ustawiony na "Aktywne" oznacza to iż zadanie zostało przekazane do realizacji i czeka na dokładnie określony czas aby zostało wykonane.