Wysyłanie wszystkich dostępnych wojsk

Wasze propozycje nowych funkcjonalności lub dopracowania/zmian w już istniejących.

Wysyłanie wszystkich dostępnych wojsk

Postby Corvinus » 15 Apr 2013, 11:01

Witam. Przeglądałem propozycje i nie spotkałem się jeszcze z taką, a wydaje mi się że ta opcja była by przydatna.

Czy można było by wprowadzić taką opcję w której w trakcje wysyłania wojsk w ataku/pomocy, program zamiast wpisywania określonej wcześniej przez użytkownika ilości danej jednostki, klikał w link na placu z liczbą przedstawiającą ilość dostępnych jednostek i wysyłał wszystkie jakie są dostępne. Oczywiście taka możliwość była by opcjonalna, np.: poprzez wpisanie w trakcie tworzenia ataku w bocie w miejscu ilości danej jednostki jakiegoś znaku, np.: * . Nie znam się za dobrze na programowaniu i nie wiem czy taki algorytm nie był by za bardzo skomplikowany ale uważam, że pomogło by to zwłaszcza w przypadku gdy w danej wiosce cały czas przebiega rekrutacja, a zaistniała potrzeba wysyłania pomocy na określoną godzinę. Można wtedy spokojnie wcześniej określić, że chce się wysłać wszystkie jednostki jakie się do momentu wysłania przez bota pomocy zrekrutują.

Czekam na odpowiedź autora jako on widzi ten pomysł. Pozdrawiam
Corvinus
 
Posts: 4
Joined: 13 Apr 2013, 21:12

Re: Wysyłanie wszystkich dostępnych wojsk

Postby hex4bot » 24 Apr 2013, 21:17

witam, jest taka opcja, dokładnie tak jak piszesz trzeba wpisać * gwiazdkę, wtedy wysyła wszystkie wojska danego typu jakie są dostępne w wiosce
:)
contact email: Image
hex4bot
Administrator
 
Posts: 742
Joined: 12 Dec 2011, 20:26

Re: Wysyłanie wszystkich dostępnych wojsk

Postby Corvinus » 25 Apr 2013, 8:20

oooo, nie byłem świadomy takiej możliwości, dzięki za odpowiedź
Corvinus
 
Posts: 4
Joined: 13 Apr 2013, 21:12

Re: Wysyłanie wszystkich dostępnych wojsk

Postby rysioslaw » 03 Jun 2015, 11:52

Właśnie chciałem to zaproponować, nie znalazłem opisu w tutorkach, ale dzięki za tą opcję!
rysioslaw
 
Posts: 6