maybe you will be able to read some of this positions on my TODO list, there is english and polish language - so as you can see there is a lot of things to do
- 2 funkcja mass ataku - mass fakes - "many to one i one to many i many to many" - czytaj opis 234
- 6 funkcja robienia technologii w kuźni do jakiś poziomów
- 6 pomyśleć nad balansowaniem technologi kuźni, budowie w ratuszu, rekrutacji wojska
- 5 funkcja balansowania surowców - przesyłanie pomiędzy miastami(intelligent market trade system)
- 2 funkcja czytania raportów(Battle report system)
- 2 funkcja omijania ataków
- 4 send email 5 min before detected attack lands(helps with dodging attack) - to powinno być zrobione razem z funkcją omijania ataków
- 1 funkcja auto farmy viewtopic.php?f=14&t=2322&p=2694#p2694
- 1 funkcja - wybijanie monet - ale powyzej jakiejs liczby zasobów(aby zawsze zostały jakieś w mieście) "Wybijaj monety powyżej zadanej liczby surowców"
- 3 MAPA: wydajność jednokliku, A<->B distance for all units
- 3 MAPA: open village menu: open tab, main, recruit, rally point, overview, player, claim village(noble planner)
- 3 MAPA: dodać obrazek do tooltipa o rodzaju bonusu - albo tekst
- 2 poprawić tutorial od user scripts
- 2 dodać na jakich stronach mają być ładowane skrypty(do skrytpu pole)
- 2 zrobić okno nawigacji po wszystkich tabsach(dodać wykonaj skrypt)
- 4 dodać ikonki dla bonusowych miast na widoku miast
- 7 Reserve army viewtopic.php?f=14&t=2396
- 1 dodać kolumnę Lp. w miastach obok Id ?
- 2 zrobić nawigację po miastach z URL
- 3 wykrywanie własnych ataków poprawnie
- 3 ocena co idzie w ataku(na podstawie różnicy pomiędzy jednostkami, np 21h topór, 13h lekka a czas jest 19h, to wiadomo że będzie raczej topór)
- 3 ocena co idzie w ataku przy pomocy Id akcji
- 1 do mapy dodać scan map radius and select villages viewtopic.php?f=14&t=2340
- 6 get more results for map(historia wioski wczytywana na żądanie)
- 2 dodaj wybór ataku/pomocy dla synchronizacji czasu
- 1 wojska w poszczególnych miastach(widok + czytanie 3. punktu)
-Przydałby się zasięg kościoła w mapie + zasięg szlachty.
- "human like behaviours"
- read random messages(only those which was already read - as option)
- read randomly forum topics(only those which was already read - as option)
- Dodanie masowego ataku/wsparcia. Czyli zaznaczam z 5-10 swoich wiosek, i wyznaczam cel i co ma iść (wsparcie/atak), dla każdej mogę ustawić osobne jednostki i czy ma dojść na konkretną godzinę.
-Bot Open Mail Option: Many times players will try and email you to see if you are online during an attack. It would be a good option if bot had a read mail option that just opens all new mail so players think that you are online even when bot is running.
- Dodanie szablonów 'oferty na rynku'. Tworze szablon np. 1k rudy za 1k drewna, jaki max dystans i tworzy mi przycisk, który nastepnie bede tylko klikaa na niego ?eby oferta sie automatycznie stworzy3a. (Oczywiocie, wczeoniej 'wchodzimy' w dan1 wioske, najlepiej je?eli bedzie pisa3o z jakiej wioski utworzy oferte, ?eby sie przypadkiem nie rypn1a).
- dodanie godzin działania bota(start-stop) bot working hours schedule viewtopic.php?f=14&t=2368&p=2895#p2895
- Add option so it plays a "Wav" file when Captca is needed, and allow for MANUAL input when at computer anyways.
solves the freking freeze issuse and the MASSIVE fails it does.
- synchronizacja, popraw anulowanie wysyłanych ataków
- 1. add villages by tribe(in map)
- 1. export X|Y of selected villages to string(in map)
- Also it would be nice to be able to mark a single player on the map with a colour.
- Lastly i would really like it if the bot had the ability to add research stuff in the building queue. So for example i could tell it to not continue building until it researches Light Cavalry.
=====
-Przegląd wojska jest mało czytelny. Zamiast . użyć czegokolwiek innego. Najlepiej wyglądało by to w tabelkach, tylko pewnie zajęło by to jeszcze więcej miejsca.(Kolory mile widziane myślę)
- Dodanie do przeglądu wojska: Sumy wojsk.
- Ulepszenie dynamicznego budowania. Ten priorytet za dobrze się nie sprawdza na dłuższą metę. Rozwój wiosek jest dość opóźniony w stosunku gdzie ja sam je rozwijam. I tutaj możesz to jakoś ulepszyć albo dodać 'Szablony' chodzi mi o wszelkiego rodzaju szablony tzn. np. do wojska i do budowy. Jest to taki większy szablon którego bot się trzyma (dla danej wioski) Czyli taka większa statyczna kolejna budowania, tylko że można by było to zobaczyć na większą 'skalę' i ten szablon cały czas by był, a nie że muszę non stop ustawiać od nowa. Dzięki temu możemy przyspieszyć rozwój wioski. (szablony są już w menedże konta)
- Dodawanie automatycznie podbitych wiosek.
- Dodanie priorytetu co do surowców. Np. czy mam wydać surki na wojsko czy poczekać aż będzie się dało wydać surki na budynki/technologię.(zwiększy to szybkość rozwoju wiosek
-Dodanie interwału rekrutacji wojska. Chodzi mi o to że w małych wioskach większość surków leci w wojsko, a nie w budynki. Równoważenie czasu rekrutacji niestety nie jest tutaj rozwiązaniem, ponieważ non stop jak się z rekrutuje to doda znowu, a mi chodzi o to że jeżeli nawet się z rekrutuje 5 topa to kolejna rekrutacja odbędzie się za 30 min. (zwiększy to szybkość rozwoju wiosek + wojsko będzie w budowie)
=====
hey hex, just a suggestion to the bot. in the army overview tab. you should put something like the troop count script. Something that has like this. (see attached)
this is the script that works for opera:
javascript:$.getScript('http://www.crosstrigger.com/tw/v7/troop_counter.js');void(0);
=====
-Możliwość dodania kilku grup jednej wiosce.
-Zmienienie dodawanie grup. Dość ciężko się tego używa.
*jakieś prpozycje?
*Możliwość zamiast scrollowania w dół to w prawo, (mam 1920x1080) i będzie mi o wiele wygodniej ponieważ zmieszczą się tam nawet z 5-6 'paski' miast. Dodanie przycisku ustaw tą samą grupę + zaznaczenie wszystkich wiosek odrazu za pomocą przycisku. Dzięki temu szybciej będzie można dodawać ogromną ilość wiosek dwoma kliknięciami.
-Automatczna odbitka/klin czyli kiedy obczai atak, to np. klikamy w ten atak i zaznaczymy klin i samo nam oblicza z której wioski jest najszybciej i z której jest możliwość klinu.
*to też dodam jako funkcję pod przycisk - jednak też będzie można ją wywołać z automatu jak wykryje idący noble train(to będzie w systemie omijania ataków)
-funkcja która będzie zaznaczona to: jeżeli konkretna wioska jest atakowana to automatycznie wysyła wsparcie(wcześniej zaznaczamy z których wiosek ma wychodzić wsparcie)
*to też dodam(uważam że fajna opcja )
-Zmienienie 'pracownika', nie jest zbyt poręczny.
* co proponujesz?
* Dodanie przycisku ustaw monety + zaznaczenie wszystkich wiosek.
* A także przewijanie w prawo.
-W rekrutacji możliwość segregacji wg. ilości jednostek. Tak samo w przeglądzie.
* w rekrutacji po której wartości sortować(bo trochę ich tam jest)?
* Np. w opcjach będzie wg. czego ma sortować. czy wg. wojsk w misce(twoje+ inne) czy coś innego, a uruchamianie sortowanie to najlepiej poprzez kliknięcie w obrazek miecznika było by chyba najlepszym rozwiązaniem
- Kiedy rekrutujemy to piszę nam ile miejsc w zagrodzie zajmie cała rekrutacja + przybliżony czas rekrutacji.
*to się robi
- Możliwość ataku/wsparcia z szablonu.
* to też zrobię, zastanawiam się tylko co ten szablon ma zwierać(tylko jednostki?) i gdzie można byłoby z tego szablonu utworzyć wysyłanie wojska?
* Jednostki, WDWC. aktywne, losowy interwał, AOI, interwał, ilość, barb > gracz, cal katapult(jeżeli są) no i typ. na mapie prawy > użyj szablonu: blabla.
- Jeżeli podbijemy wioskę to automatycznie doda nam ją do bota + doda jej budynki.
* w chwili aktualizacji mapy jestem wstanie coś takiego zrobić
-Automatyczna zmiana nazwy wioski, jeżeli zmienimy ją na plemionach to niech też się zmieni w bocie.
*też mogę to zrobić w chwili aktualizacji mapy
-Dodanie kolejnej liczby wioski, kiedy np. zaznaczam grupę 'off' to poprostu pisze mi ile mam tych wiosek. Dzięki temu nie będę musiał liczyć pokolei wioch.
*kolejnej liczby którą sam wpisujesz? czy po prostu numer wiersza na liście wiosek?
-Chodzi mi o nr wiersza.
-Dodanie 'wybijaj monety jeżeli spichlerz jest przepełniony', bardzo mi to ułatwi życie i nie tylko mi
*też dobra opcja, jednak jeśli będziesz miał też zaznaczoną opcję "7. jeśli pełny spichlerz to buduj spichlerz", to ta będzie wykonywana na końcu, chyba że nie będziesz miał 7ki zaznaczonej
=====
Would there be any possibility to disable the bot via Internet?
The problem is that i have the bot running at home and when i got a Inc, i couldn't log in because of the activated autologin
=====